در مرد ها حسی هست که اسمشو میذارن ” غیرت “ و به همون حس در خانم ها میگن “حسادت “ اما من به هردوشون میگم ” عشق “ تا عاشق نباشی نه غیرتی میشی نه حسود..
ما را در سایت به دیدنم بیا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 20:33