احساس پوچ

خرید بک لینک

خب چی میشه ادمو ناراحت نکنید دلمونو نشکنید چی میشه جای ساکت موندن حرفاتونو بگید....خوشحال باش الان ناراحتم اعصابم خورده دلت اروم گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هر که می خواهی باش این عادت مشترک انسانهاست تو نیز...

روزی , ساعتی , لحظه ای

احساس خواهی کرد که...

هیچکس دوستت ندارد...!

دِلم یک حِس و حالِ خوب میخواهد...

به یک حِس و حالِ خوش نیازمندیم!

به دیدنم بیا...

ما را در سایت به دیدنم بیا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: پنجشنبه 14 دی 1396 ساعت: 6:41

صفحه بندی